Er du vores nye økonomimedarbejder?

Kan du lide at arbejde med tal, har du et godt øje for regnskab og har du lyst til at arbejde i hjertet af en dynamisk politisk organisation, så er du måske Radikal Ungdoms nye økonomimedarbejder.

Du vil blive en del af et ungt sekretariat, som dagligt betjener de mange politisk aktive medlemmer i Radikal Ungdom. Dine primære arbejdsopgaver vil være at bogføre og holde regnskab.

Dine arbejdsopgaver

  • Bogføring af vores forskellige bankkonti samt udarbejdelse af perioderegnskaber
  • Betaling af regninger og løn
  • Klargøring til og gennemførelse af årsrevision med eksterne revisorer
  • Afstemning og fakturering
  • Betjening af foreningens frivillige
  • Diverse administrative ad hoc-opgaver

Din profil

  • Som person er du initiativrig, selvstændig og struktureret
  • Du kan bevare overblikket i travle perioder og tage ansvar for en bred vifte af arbejdsopgaver
  • Du arbejder grundigt og står ikke tilbage for at tage nye udfordringer
  • Det er en fordel, hvis du har kendskab til bogføringssystemet e-conomic, men det er ikke et krav
  • Derudover må du gerne have kendskab til bogføring og regnskaber

Vi tilbyder
Som medarbejder hos Radikal Ungdom bliver du en ungt miljø og kommmer tæt ind på hjertet af politisk organisation. Du kommer til at arbejde på vores sekretariat på Islands Brygge, primært sammen med vores generalsekretær.

Stillingen er normeret til 12 timer ugentligt. Ansættelse fra d. 6. februar 2016.

Er det dig? Eller vil du vide mere?
Hvis du har spørgsml vedrørende stillingen, så kontakt venligst nuværende økonomimedarbejder Lea Nielsen på oekonomi@radikalungdom.dk eller tlf. 21 38 35 38 (tirsdag og fredag).

Lyder stillingen som noget for dig så send ansøgning og CV til ru@radikalungdom.dk senest d. 9. januar 2017 kl. 23.59. Samtaler vil foregå i uge 2 og 3.

Vi glæder os til at høre fra dig!