Radikal Ungdom søger ny sekretariatsassistent

Er du under 18 år, kan du svinge en karklud og har du lyst til at indgå i et dynamisk og ungt team? Så er du måske Radikal Ungdoms nye sekretariatsassistent.

Om stillingen
Dine opgaver vil primært være oprydning og rengøring af vores lokaler. Derudover vil der også være forskellige ad hoc kontoropgaver som f.eks. at pakke breve og arkivere.

Du vil komme til at arbejde på Radikal Ungdoms sekretariat, der har adresse på Islands Brygge, Bergthorasgade 15, 2300 København S. Her er der udover sekretariatsassistenten 2 ansatte foruden de frivillige, der har deres daglige gang på sekretariatet.

Dine arbejdstider vil være fleksible, og vi lægger vægt på at du er selvstændig og grundig, og har godt humør og gå-på-mod.

Lønnen er 63 kr. i timen og arbejdstiden er 5 timer i ugen. Der er tiltrædelse i uge 32.

Interesseret?
Send en ansøgning til ru@radikalungdom.dk, hvor du skriver lidt om dig selv og hvorfor du skal være vores nye sekretariatsassistent.
Ansøgningsfrist er søndag d. 30. juli 2017. Der afholdes samtaler i uge 31.

Spørgsmål?
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte generalsekretær Caroline Valentiner-Branth på 21 38 35 38.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Radikal Ungdom

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *